Stále si hovorím: ,,Veď už tieto novinky z DM drogérie konečne zrecenzuj!", ale mne v tom stále niečo bráni. Nekvalita? Ani náhodou. Presne naopak. Tieto línie produktov a produkty nových značiek sa tak vydarili, že mi jeden kúsok nestačí a stále dokupujem nové.
Už dávno ste mohli o nich čítať, ale zdalo sa mi divné napísať o dvoch produktoch, keď prišiel tretí, štvrtý.... Preto recenzie odkladám na dobu, keď vyskúšam všetko, čo už doma mám. Alebo kým nepríde kuriér s ďalším objednaným prírastkom, lebo to je tiež u mňa bežná vec... 😉
Balea Feel Well
Keď niekedy v lete prišla DM drogéria s radom Balea Feel Weel + inými novinkami a nás blogeriek sa pýtali, čo by sme si vybrali, moja voľba bola jasná. Maslo na nohy Feel Well. Nech vás pri nákupe nezaskočí cena. Jeho balenie 200 ml stojí iba 3,29 EUR a teda nejde o drahý produkt, ale maslá sa privátnym značkám DM už celé roky sakramentsky dobre daria. Najskôr som nemala v pláne prikupovať, ale nedalo sa.
Čím je rad Balea Feel Well taký dobrý?
Všetky produkty, s výnimkou deo spreja, obsahujú kaolín (KAOLIN), ilit (ILLITE) a montmorillonit (MONTMORILLONITE), čo sú ílovité minerály zo skupiny smektitu. Podobnosť s názvom a názvom účinnej látkoy lieku neviazaého na predpis s názvom Smecta, je logická. Íly sa vyznačujú super vlastnosťami, medzi ktoré určite patrí pohlcovanie toxínov. Dokážu dokonca na seba viazať ťažké kovy. Preto liek zvykneme užívať pri otravách jedlom a preto sa produkty Balea Feel Well hodia k zlepšeniu celkového zdravia pokožky nôh. Tá je nepotrebnému balastu vystavená azda najviac. Najmä v lete. Od materiálov používaných pri výrobe obuvi, cez znečistenie až po toxíny v našom tele, ktoré pokožka nôh vylučuje pri potení. K ďalším ílov výhodám môžem zaradiť zrno, ktoré sa postará o jemné obrusovanie pokožky a pohlcovanie nadmernej vlhkosti. Všetky produkty obsahujú taktiež extrakt z matcha čaju (CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT) a vonné látky, ktoré im prepožičali neskutočne peknú a sviežu vôňu. Od vyskúšania masla sa u nás doma zabývala i maska na nohy a soľ do kúpeľa Feel Well. Ja milujem maslo, priateľ zasa masku a soľ. Zaslúžia si preto samostatný článok.
Alverde Beauty & Fruity
Veľmi podobným prípadom bola značka Alverde so svojim radom Beauty & Fruity. Ako prvú som na akcii v Bratislave dostala micelárnu vodu. Pre obsah alkoholu sa nedala používať stále, z času na čas som ju striedala s inými. Zloženie mi ale vyhovovalo. Potom sa na internete objavili celé oceány pochvalných slov na adresu peelingu Alverde Beauty & Fruity, takže som si ho hneď ďalší mesiac pýtala na otestovanie. Ale mne nestačilo. Z ďalšieho nákupu som domov dopratala masku, ktorá sa už aktuálne v tom pôvodnom zložení nepredáva. To však nevadí, lebo nová verzia je ešte lepšia a viac hydratuje.
Výhody Alverde Beauty & Fruity
Gro celej línie je určite extrakt z bio limetky (CITRUS AURANTIFOLIA FRUIT EXTRACT) a bio jablka (PYRUS MALUS FRUIT EXTRACT), ktorý dodá pokožke sviežosť a hydratáciu. Ovocie hodnotné pre obsah ovocných kyselín má na pokožku i vizuálny omladzujúci efekt. Pomáha rozpúšťať vrstvy odumretých buniek, čím rozjasní, vyhladí a farebne zjednotí pleť. A tá príjemná svieža jablkovo-limetková vôňa taktiež nie je na zahodenie. Hneď sa mi pripomenul sprchovací gél Alverde z limitky City, ktorá už nie je v predaji a ja som ju milovala. Všetky produkty (+ starú i novú masku) budem ešte na tomto blogu spomínať.
Teraz ale od kozmetických radov overených značiek Balea a Alverde prejdeme k úplne novým značkám, ktoré môžete v DM drogérii nájsť.
Značka LVLY
Nová privátna značka LVLY, ktorej názov bol podľa všetkého odvodený od slova "lovely" (v preklade "ľúbezný") je údajne plná lásky. Láska sa spája so sladkosťou a možno sa kozmetika s obsahom manukového medu jednoducho nemohla volať inak. Obchod ju predstavoval v lete a priznám sa, že ma v prvé momenty jej zloženie nechalo úplne chladnou. Zdalo sa mi, že som pre túto kozmetiku primladá, že sa nehodí na dané obdobie ani na moju pleť. Ak ste čítali popisy, ktoré DM drogéria uvádza, teraz už definitívne viete, že ja popisy nečítam a mňa naozaj v prvom rade zaujíma IBA zloženie. Nie to, čo výrobca alebo predajca uvádza na svojom webe či na obaloch. Podľa neho sú produkty značky LVLY s extraktom z manuka medu primárne určené vraj pre citlivú, mladú a problematickú pleť náchylnú k tvorbe akné. A ja, 35-ročná kofa napíšem, že som mladá? Ale predsa som napokon povolila a rozhodla sa produkty skúsiť. Ako úplne prvú som kúpila čistiacu penu. Tá ma nejako extra neprimäla skákať radosťou do výšin, ale prichádzala jeseň a malo sa ochladiť. Obsahové ingrediencie ďalších dvoch produktov mi prídu výhodnejšie a ako stvorené do chladu. Najskôr sa u mňa doma objavil denný krém a nedávno aj očný krém.
Čo obsahujú produkty LVLY
K dôvodom, prečo úplne nesúhlasím s popisom, sa rada vyjadrím v samostatnej recenzii a keď sa produkty ukážu v plnej sile. Na testovanie ešte potrebujem nejaký ten týždeň či dva. Vašej pozornosti by určite nemal uniknúť extrakt z goji / kustovnice čínskej (LYCIUM BARBARUM FRUIT EXTRACT) a už spomínaný extrakt z manukového medu (HONEY EXTRACT). Tie sa spoločne vyskytujú v každom produkte LVLY. Plody goji by som ja osobne zaradila medzi jedno z najlepších superovocí, aké existuje. Obsahuje cenné antioxidanty, pomáha obranyschopnosti pokožky a pleť krásne zjemňuje. O manukovom mede sa žiaľ veľmi vyjadrovať nemôžem, nakoľko som ho osobne nikdy neskúšala. Manukový med sa dosť podobá svojou nepriehľadnou textúrou na môj pastovaný medík. Má akurát tmavšiu farbu a je veľmi vzácny i omnoho drahší. Stal sa predmetom skúmaní pre svoj vysoký obsah MGO, o ktorom sa špekuluje ako o novom zázraku v boji proti kmeňu baktérií Escherichia coli (E. coli) a proti zlatému stafylokokovi (Staphylococcus aureus). Tieto mikroorganizmy vedia byť extrémne odolné voči bežnej liečbe. Avšak manukový med určite pomôže aj proti bežnejším mikróbom, ktoré majú svoje "prsty" v zápalových stavoch pokožky a ako typický včelí produkt dobre pomáha i v boji proti predčasnému starnutiu.
Značka 183 DAYS by trend IT UP
Ľudia sa menia, príroda sa mení a mení sa i móda, ktorá svoje zdroje inšpirácie nachádza práve medzi ľuďmi a v prírode. Preto sa DM drogéria rozhodla viac držať krok s aktuálnymi trendmi a svoj sortiment obmieňať častejšie. Pojem Trend IT UP teraz vidíte na webe dvakrát a pozor, sú to samostatné dve značky. Značka Trend IT UP je klasika zameraná na prevažne univerzálne kúsky vhodné do každej kozmetickej výbavy. Keď sa vám niečo minie, jednoducho prídete a dokúpite. Pre dámy, ktoré sledujú neustále živé módne dianie, pripravila druhú značku 183 DAYS by trend IT UP.
Kúsky, ktoré sú zvečnené na fotke, som si na testovanie nepýtala. Bol to nákup a naslepo. V tom čase ešte v obchodoch neboli stojany s produktmi. Svoje nepremyslené konanie ale neľutujem. Rúže na pery Metal Marker vo forme fixky si ma získali od prvého momentu. Najskôr síce zarazili, lebo boli iné ako to, na čo som si zvykla u značky Rimmel. Ale potom sa stali trvalým inventárom mojej kabelky. Nosím si v nej aj iné rúže, no Metal Marker ako záloha nesmie chýbať. Sú nanesené pár ťahmi, na perách vyzerajú super, nie sú pocitovo mastné a držia podľa očakávaní. Z paletky očných tieňov Dazzle mám trošku zmiešané pocity. Ak mám pravdu povedať, na webe sa podľa produktových fotografii javili ako glitrové tiene s hrubým zrnom. V skutočnosti však ide o klasickú perleť. Už zasa. Ale podotýkam, že ten efekt sa mi páči a už som stihla zhotoviť i pár líčení. Mojim ďalším kúskom bude najbližšie paletka očných tieňov Gossip. Keď mi príde a vyskúšam ju, spravím o všetkých kúskoch ešte jeden článok aj s líčeniami.
Produkty 183 DAYS sú odvážne, zábavné a mne sa zdajú i kvalitné. Ale pozor, aby bolo možné kráčať s módou, kolekcia 183 DAYS by trend IT UP sa musí pravidelne každého pol roka obmieňať. Ak sa vám teda niečo páči, zbytočne dlho nečakajte.
#givingisthenewblack
Nový rozmer Black Friday, zdroj |
tá rada od Alverde je super <3
OdpovedaťOdstrániťSúhlasím. Mne osobne sa ale páčia aj produkty na nohy. Majú úplne božskú vôňu. Stále musím otvárať téglik s maslom a privoniavať. :-)
Odstrániť